Ga direct naar inhoud
Ook de nieuwsbrief van CBK Zeeland ontvangen? Schrijf je in!

We hangen!

ZEEUWSE POSTER 2012
Terug naar Archief


CBK Zeeland zoekt de beste Zeeuwse poster van 2012!

CBK Zeeland organiseert in samenwerking met de PZC, de Zeeuwse Bibliotheek en De Drvkkery de zesde editie van de zoektocht naar de beste Zeeuwse poster. Vorig jaar ging de publieksprijs naar de filmposter Circádâ van Rob Maaskant terwijl de vakjury koos voor de poster van Film by the Sea met een foto van Paul en Menno de Nooijer.

Welke posters verschenen er het afgelopen jaar in Zeeland?
CBK Zeeland roept iedereen op die in 2012 een poster ontworpen heeft en aan de onderstaande voorwaarden voldoet, om hun posters in te zenden. Alle posters worden bij CBK Zeeland tentoongesteld van zondag 7 april t/m zondag 5 mei 2013.

De PZC zal de digitale stemming voor de publieksprijs organiseren. Vanaf 7 april 2013 kunt u hiervoor stemmen via de website van de PZC of door middel van een stemformulier bij de expositie bij CBK Zeeland. Een onafhankelijke vakjury zal tevens uit alle inzendingen een winnaar kiezen.

Zo doet u mee

Stuur vóór vrijdag 22 februari 2013 uw poster in tweevoud en met begeleidende documentatie aan: CBK Zeeland, t.a.v. Thom Schaar, Balans 17, 4331 BL Middelburg
Tevens ontvangen wij graag een digitaal bestand van de poster (3 tot max. 5 MB) via tschaar@cbkzeeland.nl . De posters kunnen tijdens openingsuren (ma. t/m vr. 09.00 – 17.00 uur) ook afgegeven worden bij CBK Zeeland, Balans 17 in Middelburg.

Voorwaarden
-De poster is ontworpen door een vormgever die in Zeeland werkzaam is, of de poster is ontworpen ten behoeve van een bedrijf of instelling dat in Zeeland gevestigd is;
-De poster heeft een minimaal formaat van A3 en een maximaal formaat van A0;
-De poster is geproduceerd in 2012 in een minimale oplage van 50 exemplaren;
-Bij uw inzending dient u op 1 A4 duidelijk te vermelden: uw contactgegevens (svp ook e-mailadres), de naam van de opdrachtgever, de naam van de vormgever, de druktechniek, het formaat, de oplage, de wijze van verspreiding en de communicatiedoelstelling.